niedziela, 1 stycznia 2017

Witajcie w Nowym Roku!

Kochani!
Niech w Nowym Roku świat będzie dla Was
pełen ciepła, radości i przyjaciół,
a w Waszym domu nigdy nie zabraknie
miłości i zrozumienia. 
To są moje dla Was Noworoczne życzenia :)

I od razu, bez żadnego ociągania zapraszam wszystkie chętne osoby
do wzięcia udziału w moim nowym konkursie fotograficznym.
 Było już odgadywanie, co się znajduje na zdjęciach, było już też robienie
zdjęć na zadany przeze mnie temat, albo jak w zeszłym roku do wiersza.
A w tym roku połączę jedno z drugim i.....


No właśnie i co? I zaproszę Was zarówno do odgadywania
jak i potem do robienia zdjęć, które to staną do konkursu.

No to teraz tłumaczę dokładnie o co mi chodzi :)
Zabawa będzie trwała seriami, jedna seria to 10 zdjęć.
(O ile oczywiście będą chętni, żeby wziąć w niej udział)
Nowe zdjęcie będzie się pokazywało w każdy poniedziałek.
Waszym zadaniem będzie odgadnięcie, co na tym zdjęciu jest,
złapanie za aparat, zrobienie zdjęcia tej rzeczy, po czym
wysłanie go do mnie na adres lidia23@poczta.onet.pl

Przykładowo, powiedzmy że wstawię Wam takie zdjęcie:
 
Odpowiedzią będzie zawsze rzeczownik w liczbie pojedynczej.
W tym wypadku prawidłowa odpowiedź brzmi PORTFEL

Łapiecie więc za aparat, robicie zdjęcie portfela i wysyłacie mi na maila.
Oczywiście robicie zdjęcie jakiegokolwiek portfela jaki macie w domu.
A nawet gdyby się zdarzyło, że czegoś w domu nie będziecie mieć, to nie szkodzi,
możecie zrobić zdjęcie ze zdjęcia, byle tylko była na nim prawidłowa rzecz :)

UWAGA BARDZO WAŻNE!
 Nie chcę włączać moderowania komentarzy, a chcę żeby wszyscy
mieli równe szanse w odgadywaniu, dlatego też bardzo proszę:
NIE pisać odpowiedzi w komentarzach!

 Czas na wysyłanie zdjęć będzie zawsze do środy.
W czwartek zamieszczę zdjęcia, ale tylko te z prawidłową odpowiedzią.
I te zdjęcia będą brały udział w głosowaniu aż do soboty.
Liczba głosów jaką otrzymacie, będzie się równała liczbie zdobytych punktów.
Będą się one przez całą serię sumowały i na koniec osoba z największą
liczbą punktów dostanie ode mnie drobny upominek :)
(Wysyłka tylko na terenie Polski)

Bawić się może kto tylko chce i kiedy ma na to ochotę!

To jak, znajdą się osoby chętne do zabawy? 
ZAPRASZAM!
Ale ostrzegam, że tak łatwo nie będzie :)


A pierwsze zdjęcie do odgadnięcia to:

24 komentarze:

  1. Tempo pierwsza klasa Lidziu!!! Pomysł swietny, będę myślała nad rozwiązaniem:) twórczego roku Ci zycze Kochana i przesyłam usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj! Córcia, Ale zadanie trudne jak na początek, Będzie trudno bo narazie nie mam pojęcia co to może być - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie zaskoczyłaś:)))ale spróbuję,czemu nie?:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ci dopiero zagadka :)
    Lidziu, Tobie też życzę dużo zdrówka, szalonych pomysłów (tego jak widać Ci nie brakuje - haha) i oczywiście dużo czasu na realizację wszystkich tych pomysłów :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny! Ja się spróbuję pobawić;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, Lidziu. Aczkolwiek zadanie trudne, bo nijak nie mogę odgadnąć co jest na tym zdjęciu.
    Buziaczki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł Kochana, ja juz chyba wiem co jest na pierwszym zdjęciu. Tylko mam pytanko, żeby mieć zaliczona zabawę trzeba trzeba wziąśc udział we wszystkich 10 zagadkach, czy mozna tylko w wybranych :) Buziam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bawić się można kiedy chcesz, nie ma obowiązku brać udziału we wszystkich zagadkach. Wygrana będzie zależała od ilości zdobytych punktów, więc może być nawet tak, że wygra osoba która np odgadła tylko 3 zdjęcia :) Miłej zabawy życzę.

      Usuń
  8. Udanej zabawy i wspaniałego Nowego Roku z super pomysłami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ale wymyśliłaś :-) Raczej nie dam rady wziąć udziału ale jak zawsze będę kibicować i głosować. Powodzenia
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku , niech wena twórcza nigdy Cię nie opuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidko, jesteś niesamowita z tym wymyślaniem zabaw, jestem pełna uznania dla Twojej pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale łamigłówka! Nie wiem Lidziu skąd bierzesz te wszystkie pomysły ale nieustająco podziwiam Twój zapał. Z przyjemnością będę podglądać efekty tej zabawy.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, ciekawy konkurs wymyśliłaś. Nie powiem, poprzeczka urosła. Chętnie się przyłączę 😃
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. I weź bądź mądry człowieku i zgadnij :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnego wspaniałego pomysłu na zabawę :) Chyba już wiem, co kryje się poza marginesem zdjęcia :p Serdeczności życzę i dobrej zabawy- być może od czasu do czasu będę się "dokładać" ze swoimi zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile niebywałych pomysłów u Ciebie Lideczko. Podziwiam kreatywność i zapał. Ja cienka w fotografowaniu jestem, ale może coś odgadnę i się włączę.
    Pozdrawiam noworocznie, życząc wspaniałych 12 miesięcy w zdrowiu i twórczości:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałego Nowego Roku, Lidko!
    Jeśli uda mi się coś wymyślić, to spróbuję (chociaż fotografowanie mnie nie pociąga). Ale pomysły masz odlotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawa super
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana oby pomysłowość Cię nigdy nie opuszczala

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz pomysły Lidziu;) Na razie jednak wstrzymuję się, nie ogarniam tych wszystkich zabaw;)
    Wiele szczęścia na cały 2017 rok:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No Kochana Ty, to jesteś skarbnicą pomysłów :).
    Świetny pomysł, bo nie dość, że wymaga od nas wysilenia umysłu, to uczy też systematyczności :).

    Uf, że weszłam na Twojego bloga, bo pierwsza zagadka już jest. Narzuciłaś tempo ;).

    Jutro będę robić zdjęcie, bo chyba wiem co przedstawia :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, uwielbiam zagadki "dziecięcą" miłością :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz niesamowite pomysły:) Ja już swoją propozycję wysłałam i z niecierpliwością czekam czy udało mi się odgadnąć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł:) Tobie też wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)