czwartek, 1 marca 2018

Dziś o prezentach

Bo znów miałam to szczęście od Was je otrzymać.
 I za każdym razem jestem tak samo mocno wzruszona,
Waszym dobrym sercem i wspaniałą przyjaźnią...

Zacznę od początku, a były to pyszne pierniczki jakie dostałam
od Kingi, przy okazji złożenia u Niej zamówienia. Dziękuję Ci :)

Potem obdarowała mnie Jadzia, która pokazywała u siebie na blogu
super drewniane pudełeczka, jakie dostaje ze sklepu od zaprzyjaźnionych pań.

Tak żałowałam, że u nas nie ma ani takich fajnych pań, ani takich pudełeczek.
I Jadzia, dobra dusza podzieliła się nimi ze mną. Dostałam ich aż 10 sztuk!
A do tego jeszcze super notes. Jadziu wielkie dzięki za ten wspaniały prezent

Już mam na te pudełeczka pomysł, ale to dopiero na wiosnę
zacznę go realizować, bo teraz ma tyle innych rzeczy do zrobienia..

Równie ogromną i niesamowitą niespodziankę sprawiła mi Bożenka
Dawno temu na blogu podziwiałam śliczna koronkę, której Bożenka użyła
do wykończenia swoje sercowej pracy i wiecie co?
Ta kochana kobietka kupiła mi taką i wysłała w prezencie.
A do tego jeszcze nawinięte na cudne drewniane bobinki

I jeszcze dostałam piękne, wielkie serducho na kartce.
Bożenko, Ty masz takie ogromne serce, za które Ci bardzo dziękuję.

*******************

Z prezentów to tyle, ale jeszcze mogę się pochwalić nagrodą,
jaką dostałam od Madzi i Asi. Okazało się, że moje kartki
zrobione na Ich styczniową zabawę otrzymały najwięcej głosów.
Szczerze mówiąc byłam w szoku, bo choć nie ukrywam, że swojego
zimowego sheakerboxa jestem na prawdę dumna, to jednak było tam
tyle innych pięknych kartek zrobione przez pozostałe dziewczyny...
Tym bardziej bardzo dziękuję wszystkim głosującym na nie.

A dostałam prawdziwe śliczności.
Śliczny wzór do wyhaftowania

Zestaw papierów i półperełek

I całe mnóstwo ślicznych tekturek

Pięknie Wam dziewczyny za ten śliczny prezent dziękuję.

A dziś jeszcze przyszła od Madzi kartka z mojej wymianki
a do niej Madzia dołożyła super upominek :) Dzięki Madziula.

************************

A jako, że dziś pierwszy to czas na szybkie podsumowanie.
I tak w lutym udało mi się przeczytać

A mój lutowy cal wygląda tak:

A na zakończenie jeszcze Wam napiszę, że
tydzień temu u nas była piękna wiosna

A jak dwa dni później zaczął padać śnieg...

To tak pada do dziś i mamy go coraz więcej i więcej,
ale trzeba przyznać że pięknie wygląda i jak ślicznie skrzy w słońcu :)

Miłego dnia Wam życzę!

24 komentarze:

  1. Pięknie dziewczyny wyrażają swoją sympatię dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu piękne prezenty dostałaś od blogowych Aniołów , zwłaszcza te za wygrana w kartkach i nie bądź taka skromna bo te kartki były super !!
    Śniegu Ci trochę zazdroszczę bo u nas czarno za to mroźno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty super zima na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty przecudne dostałaś, pięknie że strony dziewczyn że cię obdarowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty piękne, Lidziu!
    Na pewno wspaniale wszystko wykorzystasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty a nagroda za karteczki styczniowe zasłużona bo były rewelacyjne. Pięknie zasypało Was, u mnie tylko mróz -18 a śniegu nawet jeden płatek nie spadł:-( Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liduś, cieszę się razem z Tobą. Piękne prezenty dostałaś.
    Z ciekawością pooglądałam Twój lutowy cal.
    Tysiące buziaczków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności dostałaś:-)
    U nas tylko mróz:-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superanckie prezenty, gratulacje wygranej w konkursie kartkowym i dużo zdrówka przy takiej zimie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty, a radość - bezcenna.:) Śniegu nie zazdroszczę. U mnie tylko mróz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prezenty otrzymałaś, Lidko.

    Mam dla Ciebie ciekawostkę - też jest u mnie w przygotowaniu post o podarunkach, ha ha - to chyba z powodu lokalizacji ta podobna tematyka :-). Szczerze się roześmiałam, gdy zobaczyłam Twój wpis. Tylko czekam jeszcze, ponieważ gdy chciałam opublikować swój, zostałam poinformowana o przesyłce, więc zaproszę Cię do mnie, za kilka dni będzie o podarunkach. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, gratki z powodu wygranej! Prezenty super- kazdy cieszy! A zima...dzis u nas -19 ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdy lubi być obdarowywany :) Cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu Lideczko-dobro powraca:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty dostałaś ale tych pudełeczek od Jadzi to Ci strasznie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tego puchu to Ci zazdroszcze....u nas tylko mrozi....a prezencikow moc;) ciesze sie razem z Toba i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Córeńko! Gratuluję Ci Nagrody, Prezenty Wszystkie są przeurocze, A Cal Wspaniały - Miłego Wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, jestem pewna, że wspaniale wykorzystasz otrzymane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne prezenty dostałaś, od dobrych duszyczek :) U mnie śniegu nie ma w ogóle, ale za to mroźno i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu piękne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. prezenciki są świetnie i podziwiam Waszą zimę

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prezenty dostałaś Lideczko. Ach te przyjaciółki z "sieci"! Oby nigdy się to nie zmieniło:) Same przyjemności nas spotykają nieprawdaż?
    U mnie była straszna zima, mróz wieczorem przekraczał -20 stopni, a nad samym stawem -28. Ale dziś piękne słoneczko i chociaż jest jeszcze mróz, to czuć wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne prezenty, wspaniałe dziewczyny. Serdecznie gratuluję wyróżnienia.ja wcale sie nie dziwię, zasłużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)