czwartek, 8 marca 2018

Kartki na zabawę u Hani i Ani - Marzec

Jak ostatnio zasiadłam do robienia kartek, tak spędziłam nad nimi
kilka godzin, ale za to powstało ich od razu 18 sztuk :)
No dobrze, muszę przyznać że do części z nich miałam już wcześniej
przygotowane hafty, więc trzeba było je tylko jakoś zagospodarować.

Dzięki temu dziś mogę Wam pokazać pierwsze w tym miesiącu
kartki na zabawy u dziewczyn. Na początek zabawa u Hanulka

W tym miesiącu robimy karteczki z babeczką.
Ja postawiłam na babeczkę orzechową, ale bym sobie taką zjadła :)

**********************

Drugą zabawą jest kartkowanie z Anią Iwańską
W tym miesiącu przygotowujemy kartki w innej technice.
Ania dla nas wybrała technikę

Powiem szczerze, że znam ta technikę, bo wiele razy miałam okazję podziwiać już u
wielu z Was kartki tak zrobione, ale jakoś mnie osobiście ta technika nigdy nie pociągała.
Oczywiście ja się tak od razu nie poddaję, więc karteczki zrobiłam.
Nie jest to nic trudnego, udało mi się je zrobić bez zaglądania do internetu, żeby zobaczyć
z czym to "się je". Wyszukałam jedynie w google wzorki, wydrukowałam i do dzieła.

Karteczki powstały trzy, jedna Wielkanocna

I dwie ogólne

Nie mówię, że nie, bo nigdy nie wiem co tam jeszcze mnie w życiu czeka.
Ale jeżeli jeszcze kiedyś sięgnę do tej techniki, to na pewno tylko sporadycznie.



****************************

Kobitki kochane wszystkiego dobrego Wam życzę
z okazji tego naszego dziś święta :)

Którą wersję wolicie? Tą?

 Czy może tą? :)

Obrazki znalezione w internecie

33 komentarze:

  1. Córeńko! Karteczki wszystkie są Wspaniałe,Za życzenia Dziękuję i wzajemnie a Dowcip ? żadna wersja nie dla mnie - Spokojnej nocy całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Ja również życzę Ci wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także najlepsze życzenia z okazji naszego święta :) Karteczki bardzo udane, a hafcik babeczki cudny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu babeczka rzeczywiście wygląda apetycznie nic tylko zjeść.
    Z kartek do Ani najbardziej podoba mi się miś choć pozostałe też są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie i też życzę wszystkiego najlepszego w dniu Naszego Święta 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki zrobiłaś:)))mój M bardziej celebruje to święto i gdyby nie on to bym zapomniała,ze jest 8:)))dostałam od niego piękny kobaltowy wazonik i niebieską hortensję:)))no i jak go tu nie kochać?:))))))buziaczki babo kochana:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu świetne kartki i mimo że nie pałasz miłością do iris folding to uważam że kartki są naprawdę świetne, zwłaszcza ta ostatnia z suknią.
    Babeczka orzechowa wyszła bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wszystkie karteczki, ale ta z babeczką.....przecudna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki Lidziu, a przez Twoją babeczkę mam teraz ochotę na ciacho;-) Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie karteczki :) babeczka bardzo smakowicie wygląda.
    Ciekawe, że z tylu wzorów w sieci obie wybrałyśmy tę samą sukienkę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze karteczki, babeczka smakowita :) Najlepsze zyczenia w Dniu Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki Lidziu :) Wszystkiego naj w dniu naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liduś, kartka z babeczką jest przeapetyczna, a iris folding wyszedł Ci super, szczególnie suknie.
    Buziaczki słodziutkie z okazji Dnia Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, sporo ich zrobiłaś na raz. Podoba mi się technika, no i haft cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, 18 kartek za jednym zamachem? Wow!
    Iris folding wyjątkowo polubiłam, a Ty chociaż nie polubiłaś to w karteczkach tego nie widać, bo są świetne!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty jesteś pracowita! Wszystkie kartki śliczne, jak może być inaczej:)
    Dowcip fajny, ale chyba żaden z nich nie pasuje do mnie:)
    Buziaczki Lidziu nie tylko na Dzień kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  16. Babeczka boska! A iris-ek pięknie wyszedł- ten misiek mi się spodobał :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam karteczki i życzę radości każdego dnia, nie tylko 8 marca:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się Twoje iryski Lidziu, zrobiłaś nawet misia! Hafcik jak zwykle uroczy. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne karteczki, babeczka do schrupania, mniam, mniam,,, i irysowe swietne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowita babeczka ! A Anulkowe kartki pięknie Ci wyszły ,obłaskawiłaś irysową technikę całkowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale sobie poradziłaś. Nie każda technika przypada nam do gustu, ale najważniejsze że nie odpuściłaś, brawo!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze :) Nie wiem która piękniejsza :) ?
    Wszystkie wspaniałe,ale chyba ta z babeczką mnie najbardziej ujęła :)
    Nie mogę spożywać orzechów :( To chociaż dziś je mogę zachwalać,bowiem ta wyhaftowana babeczka orzechowa jest naprawdę świetna :)
    Całus na Weekendzik Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu jak zawsze świetna robota! Krzyzykowa karteczka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kartki,mnie najbardziej w oko wpadła ta cudna suknia,a babeczka wygląda bardzo apetycznie,też bym ją zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w tym miesiącu w weekendy króluje babeczka z czerwonej fasoli. Jak nie piekę, bo mnie to w ogóle nie pociąga, to tę musiałam zrobić. Karteczki zrobiłaś przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze karteczki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki.babeczka smakowicie wyglada . Mniam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne karteczki :) a haftowana babeczka bardzo apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)